به مناسبت ميلاد پر بركت حضرت مهدي (عج)‌ به برندگان خوش حساب پرداخت كننده عوارض نوسازي شهرداري، ‌سه دستگاه پرايد تحويل گرديد .
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد با وجودي كه شهرداري از چندي قبل اهداء جوايز خوش حسابي پرداخت عوارض نوسازي سال 1388 را آغاز كرده بود به مناسبت ميلاد حضرت صاحب الامر(عج)‌ سه دستگاه پرايد در نظر گرفته شده به عنوان جوايز ممتاز را نيز با حضور شهردار يزد، برخي معاونين و مديران مناطق شهرداري به برندگان آن واگذار نمود .
گفتني است آقاي عباسعلي نصيري طزرجاني با كد نوسازي 0-0-0-23-109-3-9 از شهروندان ناحيه تاريخي و سازمان مسكن و شهرسازي با كد نوسازي 0-1-1-10-53-29-1 ازمنطقه يك شهرداري و آقاي محمود مرادي با كد نوسازي 0-0-0-139-18-6-3 از شهروندان منطقه سه شهرداري،‌ برندگان خوش شانس خودروهاي در نظر گرفته شده بودند كه با انجام مراسمي خاص كليد خودروهاي مذكور به آنها تحويل گرديد .
خاطر نشان مي شود شهرداري يزد به واسطه پرداخت به موقع عوارض نوسازي سال 1388 از سوي شهروندان، ‌به قيد قرعه افرادي را انتخاب نمود و با اهداء سه دستگاه پرايد، شش كمك هزينه سفر عمره، 12كمك هزينه سفر عتبات عاليات، نه كمك هزينه سفر سوريه و 58 كمك هزينه سفر مشهد مقدس از آنها تقدير كرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا